SOURCES (AC-branch): poldek.conf - I don't see a working http serv...

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 18 Sie 2005, 08:27:25 CEST

> Bez jaj, to, że akurat padł serwer ftp i chwilowo przepięte jest na inny (bez
> http niestety, pewnie admini zaspali) nie oznacza, że http nie będzie.
>
> Pozatym są działające via http.

IMO lepiej dac ftp bo:

1. adres ftp.pld-linux.org "wedruje" po mirrorach od dluzszego juz czasu
(albo ja mam pecha i ile razy chce z niego skorzystac to wskazuje on na
inny mirror), a nie kazdy mirror ma http.

2. w poldku 0.18.x ktory byl poprzednia wersja w Ac domyslnie bylo ftp,
ktore automagicznie po up do 0.19 zostalo zmienione na http. BTW: czemu
tak? Co bylo zlego w tym, ze poldek domyslnie wskazywal na ftp?

Wogole to szkoda, ze up do 0.19 nie konwertowal starego konfiga.
Potrzeba zmieniania tego recznie byla nie tyle uciazliwa co denerwujaca.
Nie lubie jak cos mi bez mojej wiedzy tak zmienia konfiguracje, ze
powoduje to zmiane funkcjonalnosci :)

M.