deinstalacja squida == wieeecznosc

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 18 Sie 2005, 12:55:39 CEST

Hello.

Akurat jeden z proxy jakie kontroluje zmienil funkcjonalnosc, wiec
mialem okazje zdeinstalowac squida. A raczej zaczac deinstalacje. Bo jak
ja zapuscilem ponad godzine temu, tak nadal trwa usuwanie
/var/cache/squid. Ja rozumiem, ze pakiet powinien sprzatac, ale patrzac
ile plikow zostalo usunietych, a ile jeszcze jest do usuniecia, to
potrwa to lacznie ze 2 godzniy. A wielkosc cache'a to jedyne 10 GB. Wole
nie myslec ile trwalaby deinstalacja squida przy cache'u np 120 GB :)

M.