tfla-01.spec

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Czw, 18 Sie 2005, 23:37:07 CEST

On Thu 18. of August 2005 21:57, Jacek 'jackass' Brzozowski wrote:
> Prosze o sprawdzenie i ewentualne dorzucenie. jak zwykle krytyka mile
> widziana.

Po co 2 x export QTDIR=%{_prefix} - IMO 2 x za dużo ;)
Samo qmake nie wystarczy? (powinno sobie samo znaleźć odpowiedni .pro) I po co
ten debug=1?
Zamiast exportować QTDIR wystarczy chyba podać przy wywoływaniu %{__make} (i
%{__make} install też - np.
%{__make} QTDIR=%{_prefix} ...
I coś mi się nie podoba z tym %{_docdir}/*

Ale - ja tego nie sprawdzałem - piszę na podstawie swoich ostatnich
doświadczeń z snotes.spec

--
Tomasz Wittner