[Ac Main] Mutt w systemie z locale pl_PL.UTF-8

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 21 Sie 2005, 17:50:47 CEST

  Sytuacja wygląda tak. Instaluję sobie paczkę mutt-1.4.2.1-8.i686.rpm
z Ac Main, w '~/.muttrc' ustawiam 'set charset="utf-8"' i uruchamiam
mutta w unicodowej konsoli albo w unicodowym gnome-terminalu.
To co widzę to okropna sieczka. Zwalone są nie tylko "ogonki",
ale np. też drzewo wątków i takie tam... Sieczka.

  W ramach niedzielnej desperacji zbudowałem sobie mutta lokalnie,
a konkretnie to '-r auto-ac-mutt-1_4_2_1-8', czyli to samo co na ftp.
Zainstalowałem tę "lokalną" paczkę, uruchomiłem jak wyżej i...
miód, orzeszki, cycki! Mutt działa w unicodowej konsoli poprawnie.

  Ponieważ mogłem coś namieszać, to wróciłem do paczki z ftp i...
sieczka! Znowu sprawdziłem moją lokalną paczkę i -- OK.
Znowu wróciłem do paczki z ftp -- sieczka... Znowu...

  IMVHO ta _paczka z Muttem, która leży teraz w Ac Main jest zepsuta,_
jeżeli chodzi o uruchamianie w unicodowej konsoli. Poldek pokazuje
mi, że ona była budowana już dość dawno (2004/08/04), więc...
Nie znam się, ale może rok temu w tych legendarnych miejscach,
zwanych builderami, gdzie uprawiacie tę swoją developerską magię
coś było inne, zepsute, stare, cokolwiek...? W każdym razie
_ten sam mutt zbudowany dzisiaj zachowuje się prawidłowo_
w systemie z locale pl_PL.UTF-8.

  Może trzeba tę paczkę z Ac Main zbudować ponownie? U mnie pomogło.

PS: Zainstalowane mam takie paczki (jeśli to ważne):

autoconf-2.59-7
automake-1.9.6-1
cyrus-sasl-devel-2.1.21-2
home-etc-devel-1.0.9-3
gettext-devel-0.14.5-1
ncurses-devel-5.4-6
openssl-devel-0.9.7g-2
sgml-tools-1.0.9-20
sgml-tools-dtd-1.0.9-20

--
Dariusz Laskowski                    Po męce z RH człowiek czuje się
darlas at post.pl                    rozpieszczony przez PLD. Do tego