[Ac Main] Mutt w systemie z locale pl_PL.UTF-8

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 21 Sie 2005, 20:52:05 CEST

On Sun, 21 August 2005 19:02:21 +0200, Adam Gołębiowski wrote:

> :)
> to ja poczekam te 3h i podbiję do całkowitego release.

Chyba jednak nie podbijesz. :-) Dopiero po tej wiadomości
na pld-devel-pl próbowałem coś wysłać muttem z unicodowego
terminala. I nie jest dobrze, bo wyświetla świetnie,
ale źle wysyła. Konwertuje wiadomości do czegoś innego.

--
Dariusz Laskowski                    Czy sukces zepsuje Linusa i/lub Linuksa?
darlas at post.pl                    Czy stanę się egocentrycznym, zepsutym