[Ac Main] Mutt w systemie z locale pl_PL.UTF-8

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Pon, 22 Sie 2005, 17:35:29 CEST

On Mon, Aug 22, 2005 at 04:07:14PM +0200, Dariusz Laskowski wrote:
>   Chciałem tylko spytać czy może ktoś orientuje się czy da się
> zmusić do używania tego tajemniczego libncursesw program ydpdict
> (bo on w unicodzie wygląda zupełnie jak "stary" mutt)?
> No chyba, że moje pytanie jest kompletnie od czapy... :-(

Na pewno się da, ale może to się wiązać z modyfikacją kodu (libncursesw
ma nieco inne API).

Ja cały czas czekam na Unicodowy moduł curses do Pythona... i nie
wygląda na to, żebym miał się szybko doczekać :-(

Pozdrowienia,
        Jacek