SPECS: luma.spec - reverted accidental (?) 38s/pyc/py/ from last c...

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Pon, 22 Sie 2005, 22:29:34 CEST

On Mon, 2005-08-22 at 18:32 +0200, Tomasz Wittner wrote:
> Polecam lekturę
> http://python.org/doc/2.4.1/tut/node8.html#SECTION008120000000000000000

Nie znalazłem tam przyczyny segfaulta (ani niczego o czym bym wcześniej
nie wiedział). Qt sobie nie radzi z rysowaniem na QPixmapach, które
isNull() (co się zdarza, patrz google:"in qsincos"), już zareportowałem.

Miałeś rację, nazywając kod lumy "One Big and Ugly Hack". Robi wszystko
naokoło, włącznie z samodzielnym czytaniem własnych źródeł. The Right
Way się tego spaczkować jednak nie da.

Pozdrawiam posypując głowę popiołem na znak skruchy.

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution