Thunderbird spellcheck patch

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Śro, 24 Sie 2005, 16:32:14 CEST

Witam

Siadłem dziś nad mozillą-thunderbird, bo nie wiedzieć czemu, nie mamy
spellchecka włączonego. Zamieszczam łatę na speca mozilli-thunderbird,
która włącza spellchecka i buduje domyślny słownik en-US dostarczony ze
źródłami.

Podrzucam też mozilla-thunderbird-dictionary.spec, który walnąłem, żeby
budować słowniki inne niż en-US. Słowniki pobieram stąd:
http://www.mozilla.org/products/thunderbird/dictionaries.html

Teraz pytanko - dlaczego mamy powyłączane 90% extensions w naszej
dystrybucyjnej mozilli-thunderbird?? Z palca są wymienione 3 tylko,
które mają działać, a tam tego 'ciut' jest, więc łaj??

Zdroofka
Cz w rny