dbus 0.2x, cairo 1.0, gtk+ 2.8

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 29 Sie 2005, 22:40:26 CEST

Dnia 29-08-2005, pon o godzinie 00:20 +0200, Artur Flinta napisał(a):

> To dziwne, bo mam Firefoxa, mam gtk+2 2.8.x i kursor jest OK.

Speaking of Firefox - na dystrybucyjnym nie działa fckeditor.net - na
oficjalnym działa. To samo tyczy się jakiejkolwiek obsługi design mode w
JS. Brakuje nam wbudowanych rozszerzeń? Utrudnia mi to znacznie pracę,
bo do moich służbowych obowiązków należy tworzenie systemu CMS opartego
między innymi o WYSIWYG dla leniwych klientów.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>