prefix dla modularnego Xorg (raczej Th)

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 29 Sie 2005, 22:43:20 CEST

Dnia 29-08-2005, pon o godzinie 16:02 +0200, Paweł Gołaszewski
napisał(a):
> Zanim odpowiemy na to pytanie trzeba zadać inne: czy wspieramy inne
> implementacje.

Raczej nie wspieramy rzeczy spoza distro na siłę (za wszelką cenę), a w
distro nie widzę binarnych paczek z Xfree86. Dla porządku i czystości
proponuję zmienić prefiks na /usr. To samo chcą zrobić inne distro
oparte o rpm (w tym RedHat), więc zaoszczędzi nam to problemów z
kompatybilnością.

> 1. "tak" - wtedy należałoby dać to do katalogu, np. /usr/xorg i może jakoś
>    linkować do /usr/X11 (ale tylko strzelam z tym, nie zastanowiłem się za
>    bardzo nad tym),
> 2. "nie" - ładujemy bezpośrednio do /usr i nie ma się czym przejmować.

Mamy się czym przejmować - upgrade i problemy z programami, które mają
na sztywno ścieżki do /etc/X11R6

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>