Moglby ktos tego czlowieka wreszcie wypisac?

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 30 Sie 2005, 11:50:32 CEST

On Sat, Aug 27, 2005 at 03:45:08PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Moglby ktos tego czlowieka wreszcie wypisac z list PLD?
>
> (BTW, CC tdo wszystkic listadminow wg naszych "uprawnien do zasobow")

Ja mu odeslalem tego maila z From: i Replay-To: z jego wlasnym adresem i
mala adnotacja co mysle o takich praktykach. Jak ma glupiego MTA to moze
sie nauczy.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org