SPECS: gcc.spec - working on 4.2.0...

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pią, 2 Gru 2005, 12:29:50 CET

Dnia piątek, 2 grudnia 2005 12:24, Piotr Szymański napisał:
> Hi,
>
> Paweł Sikora (Friday 02 December 2005 11:03):
>
> Taaa, zbuduj cos na nim co uzywa visibility i libstd++ (np. klasy string).
> Niezwykle uzywalne.

a używałeś tego co jest w pld (z łatami), czy przylazłeś pomarudzić?

$ cat tmp.cpp
#include <iostream>
#include <string>
using namespace std;

int main()
{
    string s("hello world.");
    cout << s << endl;
    return 0;
}
$ g++ tmp.cpp -o tmp -O3 -fvisibility=hidden -fvisibility-inlines-hidden

$ ./tmp
hello world.

$ file tmp
tmp: ELF 32-bit MSB executable, PowerPC or cisco 4500, version 1 (SYSV), for
GNU/Linux 2.6.0, dynamically linked (uses shared libs), not stripped

--
to_be || !to_be == 1, to_be | ~to_be == -1