linux-2.6.14.3-2.1, smp opteron amd64, zwisy terminala

Przemysław Stanisław Knycz pknycz w kolnet.com.pl
Sob, 3 Gru 2005, 16:42:41 CET

Witajcie!

No i się z Was śmiałem że wam się nie buduje i teraz mam :)

Wiesza się terminal/ssh/nie wiem dokładnie co, wygląda to tak:

1) zdąrzę się zalogować na maszynę
2) piszę screen -r
3) coś tam kliknę i już mam zamrożonego skurwiela
4) próbuje róznych komend i nic....
5) zamykam terminal, loguję się ponownie
6) robię screen -r, widzę komendy które wypisałem w punkcie 4)
7) po chwili to samo
8) problem nie występuje tylko na screenie :)

Zdrowie.

--
 . m a i l t o  pknycz a t kolnet d o t com d o t pl .
| Przemysław Stanisław Knycz, JID: djrzulf w kol.net.pl |