Mono po raz n-ty

Nie, 4 Gru 2005, 17:48:04 CET

Marcin =?utf-8?q?Doli=C5=84ski?= wrote:

> Proponuję wyrzucenie mono z builderów ;-)

Niekoniecznie. Niech po prostu ten co puszcza patrzy co sie dzieje i
interweniuje, jesli potrzeba. Bo jesli builder wisi przez tydzien i pies z
kulawa noga sie nim nie zainteresuje. A potem sam mam co pol godziny ubijac
jakis proces, bo nikomu innemu sie nie chce, to ja dziekuje.

Ja nie jestem zainteresowany ta architektura, jedynie udostepniam maszyne na
builder. A skoro nikt inny tez zainteresowany nie jest, to pewnie
udostepniam ja niepotrzebnie. Zatem skoro i tak nie buduje, to mozna rownie
dobrze builder wylaczyc.

Jesli ktos sie zadeklaruje, ze bedzie dogladal tego buildera, to prosze o
info. I niech inni do niego zglaszaja problemy. Jesli takiego nie ma, to
zostaje poczekac, az sie znajdzie.

Jesli trzeba cos zrobic z poziomu zdministratora, to tez prosze o info: co
dokladnie. Acha, rebootu maszyny nie chce ryzykowac, bo nie mam pewnosci czy
wstanie. A bede w jej poblizu zapewne nie wczesniej niz w przyszly
poniedzialek. Pomijajac juz fakt, ze reboot w zasadzie nalezy zaplanowac z
co najmniej kilkudniowym wyprzedzeniem, bo niektorzy prowadza na tej
maszynie czasochlonne obliczenia.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61