Mono po raz n-ty

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Nie, 4 Gru 2005, 19:21:51 CET

Dnia niedziela, 4 grudnia 2005 16:29, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Super, to w takim razie olejmy też alphę. Mniej arch, większy spokój, mniej
> roboty.

zapytam inaczej - jaki sens ma tracenie czasu by sprawic, ze np. kde,
qt4, czy inne aplikacje zbuduja na alfie, skoro pewnie i tak tego nikt
nigdy nie odpali i nie sprawdzi czy dziala. ilu uzytkownikow alfy,
czy skwarka potrafi przetestowac szeroki wachlarz pakietow budowanych w pld?
jak dla mnie spedzanie wolnego czasu nad poprawkami tylko po to,
zeby sie budowalo bez mozliwosci realnego sprawdzenia tego przez
osoby trzecie jest pompowaniem sil w /dev/null.
ix86, x86-64, ppc - tych architektur uzywa duzo osob i jest duza
realna szansa, ze deweloper, lub uzytkownik sprawdzi dany pakiet.
alfa, skwarek - jak dla mnie to warto tylko dla nich utrzymywac jakis
basesystem z pakietami serwerowymi czyli to do czego w wiekszosci
przypadkow sa uzywane. jesli ktos ma inne potrzeby, to niech sobie
sam wyprowa zyly.

> A, wywalmy też kernel24 bo po co on nam.

bo pewnie uzywa go wiecej osob niz alfy.

--
to_be || !to_be == 1, to_be | ~to_be == -1