Mono po raz n-ty

Nie, 4 Gru 2005, 19:43:03 CET

> Konto builder2 na athlonie?

I co? Potestuje sobie kernel na tym koncie.
Ja nie mam _zadnego_ interesu w utrzymywaniu tej architektury. Jesli ktos
ma, to niech sie zajmie. Podejde do tego tak, jak ty podchodzisz do alphy.

A jesli mam to robic dla kogos, to moge podac numer konta.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61