linux-2.6.14.3-2.1, smp opteron amd64, zwisy terminala

Przemysław Stanisław Knycz pknycz w kolnet.com.pl
Wto, 6 Gru 2005, 13:07:05 CET

Mariusz Warchał wrote:
> U mnie rozwiazalem problem puszczajac wszystkie karty sieciowe przez IMQ
> bo mialem ciagle zwisy a po pewnym czasie w lsmod

Ja miałem problem wymaskować z imq0, ale to chyba dlatego że SNATem
robię masq.

Narazie wróciłem na sf v20z do 2.6.11.10-6, nie działa mi dummy na
2.6.14.3-2.3, wali komunikatami małozrozumiałymi.

tc filter add dev eth0 parent ffff: protocol ip prio 10 u32 \
match u32 0 0 flowid 1:1 \
action ipt -j MARK --set-mark 1 \
action mirred egress redirect dev dummy0

and get:
tablename: mangle hook: NF_IP_PRE_ROUTING
        target: MARK set 0x1  index 0
Action 4 device dummy0 ifindex 5
RTNETLINK answers: Operation not supported
We have an error talking to the kernel

Zdrowie.

--
 . m a i l t o  pknycz a t kolnet d o t com d o t pl .
| Przemyslaw Stanislaw Knycz, JID: djrzulf w kol.net.pl |