cdg: cdg_membership-glen_and_regulations_changes (NEW)

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Wto, 6 Gru 2005, 13:35:23 CET

Dnia wtorek, 6 grudnia 2005 11:25, Paweł Gołaszewski napisał:

> Mały flame?

nie, po prostu uważam, że takie zwroty w formalnych wnioskach
są lekko nieprecyzyjne i nic nie wnoszą. co i jak glen robi,
to każdy widzi po logach i imho wystarczy we wniosku pytanie
"Czy jesteś za przyjęciem w skład CDG osoby XXX ?"

> Nie możesz powiedzieć, że nie wkłada dużo roboty. I to całkiem dobrej.
> Jeżeli się za coś bierze to robi kompleksowo, na swój sposób.

ależ ja wcale nie twierdzę, że glen produkuje buble.
doczepiłem się tylko do formy wniosku :)

--
to_be || !to_be == 1, to_be | ~to_be == -1