SPECS: open-cobol.spec - libtoolize to fix soname - separated -lib...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 6 Gru 2005, 23:40:04 CET

On Tue, Dec 06, 2005 at 11:23:25PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Udalo ci sie cos sensownego skompilowac bez -libs i -static ?
> Bo mam powazne watpliwosci, czy ich wydzielanie ma sens w tym przypadku.
> Bez nich kompilator nie ma polowy funkcjonalnosci.

-libs jest wymagane przez pakiet podstawowy.
Wydzieliłem w celu uruchamiania dynamicznie zlinkowanych programów
bez potrzeby istnienia w systemie pakietu z kompilatorem.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/