gnome-cups-manager not build

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 7 Gru 2005, 20:30:28 CET

Dnia 07-12-2005, śro o godzinie 19:59 +0100, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):
> --- Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> wrote:
>
> [...]
>
> możesz się podzielić informacjami na temat sensu upgredowania do
> popsutego release, które oprócz psucia (czytaj gcc4 fixes) nic nie
> wnosi (względem 0.30)?

wnosi (?) poprawne pytanie o haslo przy obsludze drukarki z poziomu
usera. Napisali ze poprawili. moge zrobic samego pacza na to tylko.

Nie bardzo usmiecha mi sie latanie do usera jak mu sie papier w drukarce
skonczy. Inaczej nie moana zrobi repause.

A user sobie uruchamia podaj haslo i jechane.

Z drugiej strony obsluga drukarek ogolnie w GUI jest zle zrobiona w
linuxue. Nie jest to proste jak w windows.