SimGear

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 7 Gru 2005, 22:59:00 CET

Upgradowałem SimGear do najnowszej wersji i zabrałem się za FlightGear. Ten mi
wypluwa
	/usr/bin/ld: cannot find -lsgsky
I tutaj dla mnie zaczynają się schody. Mianowicie SimGear tworzy sobie
libsgsky.la, ale nie tworzy bilblioteki .so. Rozwiązeniem jest poprawienie
Makefile tak aby ją tworzył, ale ja nie potrafię.

Jakiś hint?

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics