gnome-cups-manager not build

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 8 Gru 2005, 09:29:14 CET

Dnia 07-12-2005, śro o godzinie 22:20 +0100, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> miałem kiedyś właśnie tak zrobić, ale chyba zapomniałem.

Znaczy zrobic pacza na ten wlasnie kawalek ?
A dlaczego nie poprawic wszystkiego ?

> parafrazując Joerga Schoellinga, "kupmy może Linusowi
> drukarkę" ;)

To juz slyszalem.
Moge mu wyslac moja. Napewno mu przejyjdzie ochcota na zrobienie toego
szczegolnie jak mu nie powiem co trtzeba zrobic zeby drukowala.
Ja meczylem sie KUPE czasu z binarkami z lexmarka zeby ja uruchomic.

Teraz dziala super, tylko jak manipulwoac kolejaka z poziomu usera i GUI
jakiegos ?

TiweK

TiweK