kdebase 3.4 - xdmcp fix

Pią, 9 Gru 2005, 12:08:44 CET

=?ISO-8859-2?Q?Patryk_Szczyg=B3owski?= wrote:
> przecież napisałem w temacie maila, że do brancha 3.4. Dopóki 3.5 nie
> wyląduje na ftp w main'ie, 3.4 dla mnie jest obowiązującym.

Dokladna nazwe brancza poprosze. bo "3.4" nie ma (pomijajac ten drobiazg, ze
nie jest to poprawna nazwa brancza dla cvs.

> Jakich dalszych losów łatki można się spodziewać, bo widziałem, że
> przeżyła całe 5 min. (i to w 3.5 ;-) ?

Do czasu podeslania wersji dla 3.5, zapadniecia decyzji o KDE 3.4.* w Ac
lub dostosowania calego speca do budowania kdebase 3.4 w obecnosci kdelibs
3.5 i kdebase-devel 3.5 nalezy sledzic jej losy w /dev/null.

  Andrzej M. Krzysztofowicz, Ph.D.           ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61