ftp dla ac/sparc64

Pią, 9 Gru 2005, 18:06:34 CET

Mariusz Mazur wrote:
> Jak mi ktoś powie o co konkretnie chodzi, tzn. czym ma się różnić z
> automatykowego punktu widzenia arch sparc64 od reszty, to powiem jak to
> rozwiązać. Bo obecnie prawdę mówiąc nie rozumiem czym się różni.

IMO to ma byc tak, ze pakiety maja byc przenoszone, jesli sie zbuduja. Ale
fakt zbudowania/niezbudowania nie powinien miec wplywu na przenoszenie na
innych architekturach.

Czyli przy sprawdzaniu "czy sie zbudowalo na wszystkich architekturach" ta
architektura powinna byc pomijana. Ale przy przenoszeniu dalej na
pozostalych architekturach, te tez nalezy uwzglednic.

Co do przenoszenia .incoming -> ready to sie nie wypowiadam, bo nie wiem po
co ono. Na razie kazalem builderowi wrzucac bezposrednio do ready/ jak cos
sie w tej materii zmieni, to to cofne.

  Andrzej M. Krzysztofowicz, Ph.D.           ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61