SPECS: doodle.spec

Maciej Witaszek maciek2w w gmail.com
Sob, 10 Gru 2005, 01:31:32 CET

Witam,
w załączniku podsyłam speca do doodle'a - narzędzia do szybkiego
wyszukiwania dokumentów. Jeżeli jest poprawny, to proszę o
wrzucenie do CVS-u i usunięcie z PLD-specs-TODO.

Program "doodle" ciała bardzo dobrze, gorzej z używaną przez niego
biblioteką libextractor, która się wykłada na jednym postscriptowym pliku.
Błąd zgłosiłem, zobaczymy co będzie. Natomiast "doodled" powienien działać
jako demon ale po uruchomieniu od razu kulturalnie wychodzi bez żadnego
działania. Na razie nie wiem dlaczego tak się dzieje.

Pozdrawiam,
--
Maciej Witaszek <maciek2w w gmail_nospam.com>