cyrus-imapd.spec, net-snmp

Stefan Szczygielski maillist w moomean.eu.org
Sob, 10 Gru 2005, 01:50:12 CET

Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):
> Commitnięte. Trzeba się przypominać do upadłego

Idąc za ciosem: BuildRequires: net-snmp-devel (wcześniejszy commit)
dodaje nowe zależności poprzez net-snmp-config --agent-libs zwracający
-lsensors -lwrap.

-lsensors wymaga oczywiście lm_sensors-devel, a -lwrap wymaga
libwrap-devel. Nie powinno się to czasem znaleść w BR?

Oczywiście wytropiłem to, bo chciałem zbudować i udało się dopiero po
doinstalowaniu tych dwóch dodatkowych -devel.

Pozdrawiam,
S.