[administrativa] poszukiwany admin 8-]

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Nie, 11 Gru 2005, 15:19:47 CET

Michal Abramowicz <ab_1 w abram.eu.org>:

> rozumiem mailman, a z niego do newsów (np: inn){mailmana uzywałem, inn'a
> nie}

  yhy, gdzie news'y mogą być na innej maszynie.

> co robił dotej pory nasz admin newsów.

  newsów? czy list? bo to różnica :P

> E raz na tydzień ;-)

  no to klikaj adama, niech Ci daje dostęp i vio... z kopyta.

--
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,
a sa to faktycznie jego ostateczne skladniki. (Artur Schopenhauer)