ANN: Closing AC

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Nie, 11 Gru 2005, 18:44:11 CET

On Sun, Dec 11, 2005 at 02:35:25PM +0100, Paweł Sikora wrote:

> zmieniłem konfigi kernela, sprawdziłeś na nowych to dummyX?

Nie każdy może sobie pozwolić na zmianę całej konfiguracji i experymenty
z jakimś dummy (które to rozwiązanie od IMQ się dość mocno różni).
Ja na dużym routerze intensywnie wykorzystuję IMQ i raczej nie mam
zamiaru w tym w najbliższym roku mieszać (nie mogę sobie pozwolić na
godziny-dni niedziałania sieci). A kernel może wartobyłoby z jakiś
powodów uaktualnić kiedyś...

Wiadomo cokolwiek i jakichkolwiek próbach rozwiązania tego problemu
(przy zachowaniu IMQ!)?

Pozdrowienia,
        Jacek