ISDN w 2.6.x dla x86_64

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 12 Gru 2005, 21:15:15 CET

On Mon, Dec 12, 2005 at 08:56:29PM +0100, Arkadiusz Patyk wrote:

> Nie.
> Włączyłem tylko na x86 (było wyłączone) bo to potrzebowałem i mogłem
> przetestować czy się buduje i czy działa.

Już jest i na x86_64, buduje się (bez żadnych brakujących symboli).
Czy działa nie wiem.
Ale włączyłem tylko CAPI, bez starego I4L.

Znalazłem nawet dlaczego znikło - kiedyś CONFIG_ISDN oznaczało to, co
teraz CONFIG_I4L (i było wyłączone), a nowe ISDN było pod inną opcją,
nie zależącą od CONFIG_ISDN (i było włączone, aż do zniknięcia w chwili,
kiedy zaczęło zależeć od wyłączonego nadal CONFIG_ISDN).

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/