kernel 2.6.14.3-2.5 i nowszy na Sparc64

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pon, 12 Gru 2005, 23:11:25 CET

On Monday 12 December 2005 22:53, Wojciech "Sas" Cięciwa wrote:
> Jest z jakiegos powodu zepsuty. nie startuje.
> Wiesza sie przy detekcji systemu SCSI, wczesniejsze wersje chodza
> bezproblemu - nie liczac niedzialajacych klawiatur ...

Moduł do klawiatury dodaj do skryptów startowych.
Z tego co pamiętam, to shutdown -h now nie działał. Nie miałem na tej maszynie
monitora i nie miałem jak sparwdzić czemu się nie zamykał. Wróciłem do
kernela avernego.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics