konfiguracja wielu mta w systemie dla poszczególnych programów

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 13 Gru 2005, 00:14:26 CET

Dnia 12-12-2005, pon o godzinie 23:32 +0100, Mikolaj Kucharski
napisał(a):

> Tzn? Mozesz podac praktyczny przyklad msmtp+aliasy?

tzn??? bo nie kumam?  msmtp własnie nie obsługuje aliasów (ani podobnej
funkcjonalności)
a na przykład chodzi mi o to ze poczta która normalnie idzie na konto
np : root, postmaster, faxmaster itd   byłaby wysyłana na zewnetzne
konto (tak jak mam to zrobione tyle ze wymagało to IMHO za duzo zmian w
domyslnej konfiguracji, powinno to byc mozliwe własnie do ustawienia w
osobnym pliku - w rodzaju aliases (nie w aliases systemowym ale osobnym
dla programu msmtp) jak wspominałem dotyczy to braku funkcjonalności w
konkretnym programie w tym wypadku, ktora to funkcjonalność jest w
planach)
a konkretnie w pliku /etc/aliasesmsmtp
root	mojekonto w moja.domena
faxmaster mojekonto w moja.domena
itd

po prostu czesami wystarczy mały prosty mta (a raczej jego substytut)
zamiast kobyły która trzeba dodatkowo konfigurować (ale o tym juz było)

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl