SOURCES: hmake-no_spaces.patch (NEW) - patch to remove spaces and ...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 14 Gru 2005, 00:02:27 CET

On Tue, Dec 13, 2005 at 11:43:12PM +0100, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

> no tak... zapomnialem zajrzec do trackera ghc ;)
>
> pytanie co z tym zrobić?
> wrócić do 6.2?

Też źle... z 6.2 męczyłem się na alphie dłuuuugo i dokończyć już mi się
nie chciało. 6.4.1 poszło od razu.

> czy czekać na poprawki w ghc?

Nie widać ruchów w tym kierunku...

BTW, czy sparcowe 6.4.1 z Debiana działa poprawnie?

PS. jak skompilować (i zlinkować potem) .c wygenerowane przez ghc -C [-O2]?
Można by ustalić, czy błąd powstaje na etapie hs->c, czy c->o.
I ew. znaleźć cokolwiek - to .c jest mało czytelne, ale i tak dużo
bardziej, niż powstający z tego asembler.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/