SPECS (AC-branch): gcc.spec - release 4 (working sparc64 multilib, ...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 14 Gru 2005, 12:11:50 CET

On Wed, Dec 14, 2005 at 11:57:52AM +0100, qboosh wrote:
> Author: qboosh                       Date: Wed Dec 14 10:57:52 2005 GMT
> Module: SPECS                         Tag: AC-branch
> ---- Log message:
> - release 4 (working sparc64 multilib, x86_64 multilib fix)

Chcemy gcc z multilibem na sparc64 w Ac?
Działa co najmniej C i C++, reszty nie sprawdzałem.
Brakuje tylko Ady na sparca64, ale gnat i tak multiliba nie obsługuje.

Dla tego gcc potrzebne jest podwójne glibc i podwójny zlib.
Do bootstrapu dodatkowo crosssparc64-{binutils,gcc} (oba żeby zbudować
przejściowe glibc64, pierwszy żeby potem zbudować przejściowe gcc
z --with boot64) - potem można odinstalować.

(niezależnie od sparca pakiet jest do przebudowania na x86_64
- w libstdc++32 brakowało wersjonowania symboli)

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/