SPECS: bogofilter.spec - added %banner with WARNING - release 2

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 14 Gru 2005, 12:50:50 CET

On Tue, Dec 13, 2005 at 11:12:12PM +0100, Adam Gołębiowski wrote:

> W sumie... przy chodzącym w tle fetchmailem (jak np. u mnie), czy nawet
> przy doraźnie dostarczanej poczcie może być już za późno - bo zanim
> skończę czytać %banner przyjdzie mi mail, i ...

Dokladnie tak bylo w moim przypadku i pielegnowana przez kilka miesiecy
baza danych poszla sie kochac. Nie mam pomyslu jak to lepiej rozwiazac,
ale gdyby nie po raz kolejny brak myslenia zaprezentowany przez jednego
z naszych developerow moze bym zdazyl ubic fetchmaila.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org