[GNOME only] 2.14

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 15 Gru 2005, 09:11:05 CET

Dnia 14-12-2005, śro o godzinie 21:01 +0100, Patrys :: Patryk Zawadzki
napisał(a):

> Nie rób sobie jaj, bo chyba wiesz, o co mi chodzi. O współpracę z PLD
> (które może wtedy być technologicznie w plecy całkiem sporo, biorąc pod
> uwagę mrożenie w tej chwili). Sam używam Gnome i moi klienci/znajomi
> też.

To moze poczekajmy tez na stabilny kernel 3.0.11 To wtedy AC nie ebdzie
technologicznie do tylu.

Jaki problem F5 z AC do TH i zamykamy Ac w dowolnym momencie ?
A potem zamykamy AC a jak ktos chce zyc dalej w strachu jak wiekszosc z
nas to s/ac/th w poldek.conf i zycie toczy sie dalej.