jakarta/tomcat

Arkadiusz Podgorski wodzu w sail-ho.pl
Czw, 15 Gru 2005, 15:55:28 CET

On Thu, Dec 15, 2005 at 07:57:16AM +0100, Mateusz Kamiński wrote:
> Ktos kto tworzyl SPEC-e ktore spoczywaja w grobie CVS, m.in.
> jakarta-tomcat, mx4j i mozliwe zaleznosci ma zamiar sie za nie wziasc,
> albo posiada gdzie indziej sprawna wersje?
> Probowalem aktualizowac niektore (nietykane od ponad roku), ale cos nie
> chce nadal ruszyc...

ostatnio budowałem z tych speców jakieś dwa lata temu. wtedy wszystko
poszło łatwo. ale teraz z istniejących speców buduje się wszystko poza
mx4j i samym tomcatem. ja ściągnąłem sobie jakiegoś rpm-a z mx4j z innej
dystrybucji, a tomcata bezpośrednio z apache (działa grzecznie).
wcześniej próbowałem zbudować tomcata, ale w specu jest 4.x i próba
skompilowania go javą 1.5 (bo ta teraz jest w specach) jest bez sensu.
poprawiłem składniowe drobiazki w chyba 200 plikach  (głównie typu
Action.LC_cośtam na Globals.LC_cośtam), żeby ostatecznie wywalić się na
nieistniejących funkcjach. tu już mi się energia skończyła ;) trzeba w
spece wciągnąć tomcata 5, ten powinien się dać zmusić do kompilacji. na
razie mam go w /opt i mi działa, a niestety nie mam czasu na zabawy,
więc się zadowoliłem takim rozwiązaniem.

jak nikt się za to nie zabierze, to kiedyś pewnie spróbuję sprawdzić,
czy da się to łatwo wepchnąć w speca. z logów cvs wyraźnie widać, że
nikt się tym nie zajmuje - wszystkie ostatnie wpisy wyglądają na
poprawki w stylu ,,masz i przestań przeszkadzać innym''...

--
nie moge dojsc, jak oni uzywaja wielkich liter.