udev [ciag dalszy wątka ktorego nie mogę znaleźć]

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 15 Gru 2005, 20:14:36 CET

Dnia 15-12-2005, czw o godzinie 19:55 +0100, Paweł Sikora napisał(a):

> jak masz driver -legacy, to się nie dziw bo on nie informuje
> udev-a o swojej działalności.

Dlaczego mam się nie dziwić ?
Od tego jest udev zeby je zrobił.

W sumie jesli wychodzi z tego załrzenia to po co komu wogole udev i
hotlug i inne takie, przeciez wszystko mozna sobie dopisac do inird,
albo na poczatku rc.sysinit.

Ja tylko mowie co nie dziala zeby to szybko poprawić.

> # ls /dev/snd/*
> /dev/snd/controlC0  /dev/snd/pcmC0D0c  /dev/snd/pcmC0D1p  /dev/snd/timer
> /dev/snd/midiC0D0   /dev/snd/pcmC0D0p  /dev/snd/seq
>
> w /etc/modules mam:
>
> snd-rtctimer
> snd-ens1371
> snd-pcm-oss
> snd-mixer-oss
> snd-seq-oss

F5 z deva i dziala.
chodzi tylko o to ze udev nie zrobil plikow urządzeń.