SGI

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 18 Gru 2005, 03:02:35 CET

On Sat, Dec 17, 2005 at 02:38:39PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Agaran kiedyś próbował AFAIR.
>
> Poza tym jestem chyba w stanie załatwić do dyspozycji jakąś maszynkę
> 8x4400 (chyba) tylko, że na niej linuks chyba nie chodzi :)

Tez sie mipsem bawilem i nawet zrobilem czesc bootstrapu PLD, ale to
mipsel (DEC), SGI mialo mips (big endian) a SGI 540 to w ogole x86 :-)
Wiec troche inna bajka.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org