Update gallery

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 21 Gru 2005, 11:55:00 CET

On Tuesday 20 December 2005 23:10, Łukasz Maśko wrote:
> Poprawiłem gallery.spec - uaktualnienie do wersji 1.5.1, najnowszej z serii
> 1.x (jest równolegle rozwijana wersja 2.x, ale ona wymaga np. bazy danych).
> Tak poprawiony spec zbudował mi poprawnie pakiet, który po zainstalowaniu
> na serwerku póki co działa. Poprawki są kosmetyczne (podbicie wersji).
> Jeśli się nadaje, może ktoś wrzuci do CVS-u. Pozdrawiam.

Patch mi się nie wiem czemu nie nakładał. Wrzuciłem. Dzięki za uaktualnenie.
PS. Sprawdzaj TODO. Skoro usuwasz, to przydała by się wzmianka co z nim

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics