kernel.spec:LINUX_2_6

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Czw, 22 Gru 2005, 11:58:23 CET

Jakub Bogusz wrote:
> Czegoś mu brakuje, czy release 1 i do ready?
Brakuje mu chyba aktualizacji sterownika do karty V.35 tahoe.pl
Jest tam opis, że w kernelach 2.6.1[3,4] coś zmienili i bez nałożenia
patcha cofającego zmiany karta nie działa.

Właśnie kupiłem takie "cudo" ale jeszcze nie dotarło więc piszę "chyba".
Sam sterownik też jest w nowszej wersji.

BTW: Tak sobie patrzyłem w kernel.spec... i jak go sobie zmieniałem, żeby
zbudować z nowym "tahoe" zaczęła mnie nurtować jedna sprawa:
	czy aby podawanie adresu zewnętrznego do patcha (bez md5) jest
bezpieczne? Nie powinno być to w SOURCE?
Poprawcie mnie jak demonizuję ;-)

--
Andrzej Zawadzki