SPECS: ethereal.spec - BR: rpm-devel

Czw, 22 Gru 2005, 19:54:31 CET

On Thursday 22 December 2005 19:46, Maciej Witaszek wrote:
> Witam,
> próbowałem zbudować sobie najnowszego ethereala ze speca, ale
> linker krzyczał coś o braku biblioteki rpm:
> /usr/bin/ld: cannot find -lrpm

> Zastanawia mnie tylko po co ethrealowi biblioteka do obsługi rpma?
Właśnie - musisz odnaleźć po co, bo to wygląda tak jakby coś innego ową
zależność od rpma wprowadzało (może net-snmp? ale tam z kolei R: rpm-devel
jest, chyba, że masz starą wersję jakąś).

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/