FligtGear

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 22 Gru 2005, 21:00:38 CET

On Monday 12 December 2005 23:23, Tomasz Wittner wrote:

Na to wygląda, że do poprawy jest praktycznie cały SimGear. Mi się udało
doprowadzić do jednego "undefined reference" :) Poprawiłem jedną bibliotekę w
SimGear, ale poprawy wymagają prawie wszystkie, albo coś dziwnego się dzieje
podczas linkowania.

lsgxml -lplibssg -lplibsg -lsgmath -lsgsound -lopenal -lsgscreen -lGLU -lsgsky
/usr/lib/gcc-lib/athlon-pld-linux/3.3.6/../../../libsgsky.so: undefined
reference to `thesky'
collect2: ld returned 1 exit status
make: *** [metar] Błąd 1
Będę probował dalej

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics