Portowanie PLD

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 24 Gru 2005, 10:42:18 CET

On Sat, Dec 24, 2005 at 08:28:55AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Od gcc i glibc budowanych z wykorzystaniem obcych binarek.

Jeśli chodzi o Linuksa, to tak... ale zacząłbym od rpm-a, żeby było jak
te gcc i glibc spaczkować (potem rpm-a przebudować jeszcze raz na
właściwych bibliotekach) - tak robiłem swego czasu ia64.

Ale pod MacOS X to raczej nie glibc, gcc też jest "miejscowe" AFAIK.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/