[RFC] alsa i udev

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Sob, 24 Gru 2005, 15:39:08 CET

Dnia 24-12-2005, sob o godzinie 14:58 +0100, Arkadiusz Miskiewicz
napisał(a):
> Został przeniesiony we właściwe miejsce po stornie cvs serwera, a był
> oryginalnie w /cvsroot/.

To jak ja go tam wsadziłem? Bo nie mam u siebie ani jednego katalogu,
który byłby powiązany bezpośrednio z cvsroot - mam tylko poszczególne
moduły w różnych miejscach wyciągane.

Zaczynam się siebie bać.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux