kernel.spec:LINUX_2_6

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Wto, 27 Gru 2005, 13:21:22 CET

Enleth wrote:

> ipw2200 z przyczyn niewyjaśnionych na nim (i na poprzednich 2.6.14) nie
> działa. Wersja ieee80211 ta sama co na kernelu który działał, a mimo to
> wywala że "ipw2200: Unknown symbol ieee80211_wx_set_encodeext". Google
> znajduje mniej niż stronę wyników, żadnego rozwiązania.
> Jakiś kernelowy magik ma może tę kartę pod ręką żeby sprawdzić?
Zbuduj sobie wersję ze speca ipw2200.spec - u mnie działa.
Niestety w kernelu jest wersja 1.0.0 tego sterownika i jest lipna, a
developerzy
ipw chcą tylko "wersje stabilne" (cokolwiek to znaczy)  do kernela
wrzucać :-(

Może trzeba wywalić ten sterownik z kernel.spec kompletnie - przynajmniej
distro będzie spójne...
Nie wiem.

--
Andrzej Zawadzki