Qt4

Enleth enleth w enleth.com
Wto, 27 Gru 2005, 17:00:09 CET

Dnia wtorek 27 grudnia 2005 16:44, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> Za późno na takie operacje. W Th to i tak problemem nie będzie bo tam nie
> ma zależności od nazw pakietów.

Tfu, nie wiem skąd tam się wzięło "Ac by było". Miałem na myśli Th.
A skoro tak, to bardzo się cieszę, bo pewnie za niedługi czas mi przyjdzie
używać obu wersji Qt równolegle i śmietnika w systemie nie chcę mieć.
Pozostaje mi życzyć deweloperom Th jak najwięcej wolnego czasu, a sobie
szczęścia przy przesiadce ;)

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}