[Ac] PAM?

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 27 Gru 2005, 18:40:03 CET

On Tue, Dec 27, 2005 at 06:34:57PM +0100, Daniel Mróz wrote:
> /etc/passwd istnieja, prawa tez sa OK. Wywalilem haslo roota z
> /etc/shadow i to samo - na singlu wchodze bez hasla, w 3 runlevelu nie.
> W logach wpisy jakbym zle haslo wpisywal. Nawet zestrace'owac nie moge...
a w /etc/shells masz dobre wpisy ? bash, sk, ksh itp ? i cos
odpowiedniego w /e/passwd dla root'a.

bo tak nie mam koncepcji, a teraz stawiać nówki pld nie będe bo akurat
mam odzyskiwanie danych ...
m.
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa