Po instalacji Ac (Bylo: [Ac] PAM?)

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 27 Gru 2005, 19:00:24 CET

Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):
> Dziekuj autorom nowego rpm-a, ktory nie daje mozliwosci wymuszenia
> wlasciwej kolejnosci instalacji pakietow wzajemnie zaleznych.
Tzn? Po instalacji bash postinst nadpisuje /etc/shells? Jesli tak, to
moze by zmiany scalac z istniejacym plikiem? Moze to by rozwiazalo problem.

Zauwazone:
- jesli zainstalowany jest pakiet dhcp-client i jeden z interfejsow jest
skonfigurowany na pobieranie adresu z DHCP (BOOTPROTO), przy starcie
klient wywraca sie z komunikatem "eth0 not found", pomimo, ze interfejs
istnieje. Problem nie wystepuje przy dhcpcd
- dhcpcd przy odpytywaniu wywala komunikaty na konsole, zamiast do logu
- mam swap na RAID1 i przy starcie systemu wlaczanie swapa konczy sie
komunikatem "swapon: Invalid argument", ale swap jest wlaczany i dziala.
Nie wiem czy jest to wina RAID, nie mam teraz jak sprawdzic

Pozdrawiam
Beorn