Ac main i X11

Wto, 27 Gru 2005, 20:08:02 CET

On Tuesday 27 December 2005 19:49, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> Option "ColorTiling" "false"
Ja mam to u siebie w domyślnej opcji (która nie wiem co prawda czy jest false
czy true).

> działają jak trzeba i szybko (na radenie r200/r30o z EXA)

Ciekawa rzecz jest taka, że dla mnie radeon+EXA jest wolniejsze od radeon bez
EXA (mówię tu o zwykłej pracy, bez composite). Dziwne.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/