[Ac] PAM?

Śro, 28 Gru 2005, 07:51:02 CET

Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:
> Dnia 27-12-2005, wto o godzinie 18:47 +0100, Andrzej Krzysztofowicz
> napisa=B3(a):
> =20
>
> Raczej podzi=EAkuj PLD za to, =BFe w og=F3le mamy wzajemne zale=BFno=B6ci. =

Bo takie bylo jedno z podstawowych zalozen PLD i miedzy innymi dlatego je
robimy.

> powinno by=B6 rozwi=B1zywane przez podpakiety. Wtedy nie b=EAdziemy mie=E6

Jak chcesz zastapic R(pre) przez podpakiet ?
Masz: pakiet A wymaga jednego z pakietow B1, B2, B3 do dzialania. Kazdy z
B[123] wymaga, aby A byl zainstalowany przed nim (skrypt pre). Co
sugerujesz?

Inny przyklad: skrypt pre pakietu C wymaga pakietu D. Podczas dzialania
systemu obecnosc pakietu D jest niepozadana. Co sugerujesz?

> problem=F3w z RPM - du=BFe distro nie maj=B1.

Bo nie maja tak dobrze zrobionych (jak my do niedawna) zaleznosci pomiedzy
pakietami i wyboru sposrod wielu pakietow alternatywnych?

  Andrzej M. Krzysztofowicz, Ph.D.           ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61